سر خط نوشته

پرسشنامه ارزیابی وفاداری مشتریان شعب بانک

این پرسشنامه شامل ۱۴ سوال میباشد. سوالات این پرسشنامه به صورت بسته پاسخ ۵ گزینه ای (کاملاً موافقم، موافقم، نه موافقم نه مخالفم، مخالفم، کاملاً مخالفم) طراحی شده است.

این پرسشنامه در پژوهش عوامل موثر بر افزایش وفاداری مشتریان رشته مدیریت بازرگانی استفاده شده است.

 

نمونه ای از گویه های این پرسشنامه

۱- من قطعا در زمان بعدی نیز به این شعبه برخواهم گشت و از همان خدمات استفاده خواهم کرد.
۲- برای من دشوار است که به حمایت و طرفداریم از این شعبه پایان دهم.
۳- به طور کلی من از این شعبه راضی هستم.
۴- زمان زیادی طول نمی کشد که خدمات را از این شعبه دریافت کنم.
۵-…
 
فایل ورد (Word) و قابل ویرایش می باشد.

3000 تومان – خرید
بعد از پرداخت توسط کلیه کارتهای عضو شتاب لینک دانلود دریافت کرده وفایل قابل دانلود می باشد.
 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*